מהם היתרונות והחסרונות לציפוי חרסינה לשיניים

בעבר כאשר היינו מבקרים אצל רופא השיניים הסיבה לכך הייתה על מנת לרפא את השיניים ממחלה כלשהי, על מנת לתקן שיניים שבורות, לעשות פלטה, גשר וכו'. כיום חלק מהסיבות לביקור אצל רופא השיניים שלנו יכולות להיות למטרות אסתטיקה וטיפוח. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ניתן לייצר ציפוי חרסינה לשיניים, דק מאוד שיכול להתלבש על כל שן בנפרד, ובכך לשפר ולשדרג את החיוך שלנו והמראה האסתטי שלו. מדובר בפתרון נהדר המשפר את הביטחון העצמי, מעניק לאנשים את האפשרות לחיות בנוחות ובשלום עם עצמם ובסביבת אנשים אחרים ואף לבצע תיקונים לשיניים ולחיוך שישרו אווירה חיובית ונעימה יותר לסביבה.

מהיכן הגיע ציפוי החרסינה לשיניים וכיצד זה עובד?

לפני כמה עשורים (בערך כ-40 שנה מהיום) טכניקת ציפוי החרסינה לשיניים פותחה בארה"ב והגיעה לכל רחבי העולם כטיפול נהדר לשיניים. מדובר בציפוי דק מאוד של חרסינה בעובי 0.2 מילימטר עד 0.3 לכל היותר. אלה מודבקים על שיניי המטופל ומאפשרים טיפול ייעודי והדבקה לכל שן בנפרד כך שהמטופל יוכל להמשיך לדאוג לבריאות הדנטלית שלו ולהעביר חוט דנטלי במידה וירצה. בהתאם לאיכות הטיפול והחומר שתזמינו הטיפול יכול להחזיק שנים רבות ולהקנות לכם מראה אסתטי של שיניים לבנות, ישרות וחיוך נאה. חומר החרסינה עמיד בפני שינוי צבע הנגרם כתוצאה מאוכל, קפה או סיגריות ולכן יכול להקנות לכם מראה נהדר לאורך שנים.

מתי אנו עשויים לרצות ציפוי חרסינה לשיניים?

כל אחד רוצה חיוך יפה ורוצה להיות בטוח בעצמו ונינוח יותר כאשר הוא מדבר עם אדם אחר או נחשף לאנשים אחרים באופן כללי. בדרך כלל מגיעים אלינו למרפאה אנשים עם שיניים עקומות, מרווח גדול בין השיניים הקדמיות ו/או אנשים בעלי כתמים בשיניים וצבע לא אחיד. כמו כן יכולים להגיע אלינו אנשים עם שיניים שבורות כתוצאה מחבלה או סיבה אחרת וגם במקרה כזה נעשה שימוש בציפוי חרסינה על מנת לתקן את השיניים ולהקנות מראה ישר, נקי ואסתטי.

מהם היתרונות והחסרונות בטיפול זה?

  • יתרונות – לציפוי חרסינה לשיניים יש יתרונות רבים. היתרון המשמעותי ביותר הוא העובדה שהחניכיים שלנו מגיבות היטב לחומר זה. כלומר שאין תופעות לוואי או מחלות שיכולות להיגרם כתוצאה מהטיפול מה שעשוי לגרום לאי נוחות גדולה אצל המטופלים. ניתן לבחור את הצבע הרצוי של השיניים וכן את צורת השיניים ובהתאם לכך לייצר את הציפוי במעבדה. בשל העובדה שחומר החרסינה דוחה כתמי אוכל וסיגריות הרי שמדובר בחומר איכותי המחזיק את החיוך שלכם בצורה נפלאה לאורך שנים רבות ואינו מצריך טיפול חוזר בכל כמה חודשים. לבסוף, מדובר בטיפול מהיר והתוצאות מגיעות תוך זמן קצר.
  • חסרונות – ישנן מספר חסרונות שגם חשוב שתכירו לפני שאתם רצים לקבוע תור לציפוי חרסינה לשיניים. מדובר בטיפול שאינו הפיך – כלומר לא תוכלו להסיר את הציפוי לאחר מכן כדי לתקן אותו אלא לבנות עליו בעתיד או לשייף אותו. ציפוי חרסינה הנו יקר יחסית אך מחזיק לשנים רבות. חרסינה יכולה להישבר כתוצאה מחבלה חזקה ואינו מגנה ב100% על השיניים שלכם. לא תוכלו לבצע שינוי לצורת השיניים או צבעם לאחר ההדבקה. 

אז אם נסכם נוכל לומר בפה מלא שציפוי חרסינה לשיניים יכול להיות פתרון מופלא עבור אנשים רבים. כל אחד רוצה חיוך מקסים, שיניים צחורות, ישרות ושידור של אסתטיקה ואכפתיות מעצמכם. באמצעות ציפוי חרסינה לשיניים ניתן לתקן ליקויים בשיניים ובחיוך, לחדש את צבע השיניים, ליישר אותן ולהקנות מראה חיוך מרשים, מקסים וכובש שכל אחד ייהנה להסתכל עליו. הטיפול אורך מספר פגישות ותוך זמן קצר כבר תתחילו לראות את התוצאות.

צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים וקביעת תור ללא התחייבות.

מדוע ומתי מבצעים ציפויי חרסינה לשיניים

נגן וידאו

מה הם ציפויי חרסינה לשיניים ובאיזה מקרים מבצעים אותם

נגן וידאו