מחיר ציפויי חרסינה לשיניים

טיפולי שיניים אסתטיים אשר תפסו תאוצה במהלך השנים האחרונות מביאים יותר ויותר אנשים להתעניין ולעבור תהליך טיפול אסתטי בעזרת ציפויי חרסינה לשיניים.
אם בעבר היו טיפולי שיניים אסתטיים נחלתם של שחקני קולנוע ואנשי "סלבס", היום, כאשר המודעות לאסתטיקה עלתה ואנו נחשפים לאידיאל היופי, רובנו רוצים לשפר את החיוך בזמן הקצר ביותר.

כיצד נקבע מחיר לציפויי חרסינה לשיניים ?

חשוב לדעת שתחום רפואת שיניים אסתטית הינו ענף פרטי ברפואת שיניים וכל רופא וכל מרפאה בארץ ובחו"ל קובעת את רמת המחירים של ציפויי חרסינה לשיניים במסגרת הטיפול.
נכון להיום חברות הביטוח אינן מכסות טיפולי שיניים לצורך אסתטי, ולכן חשוב לבדוק את התמונה הכוללת לפני קבלת ההחלטות ולבחון את כלל השיקולים טרם תחילת תהליך הטיפול האסתטי בשיטת ציפויי חרסינה לשיניים.

מחיר ציפויי חרסינה לשיניים בישראל

בתפישה של כלכלה חופשית, נכון לבדוק ולבצע השוואת מחירים לציפויי חרסינה לשיניים על מנת לקבל תמונה עדכנית של התמורה שהמטופל אמור לקבל עבור כספו. מומלץ לבצע השוואה למחירי ציפויי החרסינה לשיניים, אך נכון לשמור את מדד המחיר כפקטור האחרון בבחירת המרפאה והרופא ויש להתייחס לפני המחיר לפרמטרים קודמים כגון:

  • סוג הציפוי המתוכנן לביצוע בתוכנית הטיפול. יש לדעת שקיימים מספר סוגי ציפויים לשיניים כמו ציפויי קומפוזיט שמחליפים את צבעם ויש צורך לחדש אותם לאחר תקופה יחסית קצרה וישנם ציפויי חרסינה לשיניים שעמידים לשנים רבות.
  • ותק וניסיון קליני של הרופא המטפל בסוג הטיפול המבוקש, והאם הרופא יכול לתת מענה ואפשרויות טיפול חלופיות במקרים מורכבים.
  • הדינאמיקה בין המטופל לרופא המטפל. בטיפולים אסתטיים, היחס האישי וההבנה המוחלטת בין הרופא למטופל חשובים מאוד, וזאת כדי להגיע לתאום ציפיות ולהצליח בתוצאות הטיפול.
  • מומלץ לגשת למרפאה בה מתבצע הטיפול ולקבל אחריות על הטיפול מהרופא המטפל.
  • מומלץ שתהיה למטופל יכולת להתרשם ממקרים שבוצעו במרפאה ולעבור את כל השלבים האבחנתיים על מנת להתאים את תכנית הטיפול הכוללת שלב ראשוני של הדמיה, במהלכה הוא רואה את התוצאה העתידית מראש.

רק לאחר התרשמות חיובית של המטופל ורצון להתחיל את הטיפול יש לבדוק את מחיר ציפויי חרסינה לשיניים.

מחיר ציפויי חרסינה לשיניים בחו"ל

טיפולים רפואיים אשר נעשים מחוץ לארץ המוצא מעבר לים נקראים – "תיירות מרפא" .
בעבר וגם היום היה נהוג שבתי חולים ומרכזיים רפואיים היו משתפים פעולה ומפנים מטופלים לחו"ל מסיבות רפואיות, אשר לא היה ניתן לטפל בהם באותו בית חולים או במרכז רפואי כתוצאה מחוסר ניסיון בתחום או חוסר ציוד רפואי לטיפול המבוקש. עם השנים חדרו לענף אנשי תיווך אשר מארגנים שליחתם של אנשים שמעוניינים בטיפולים רפואיים ב"מחיר מוזל" בהשוואה למדינת המוצא. נכון שישנן מדינות מפותחות מבחינת הציוד וניסיון קליני כגון ארה"ב ושוויץ לעומת מדינות הבלקן אך בכל מדינה ומדינה יש רופאים שעוסקים בתחום רפואת שיניים אסתטית ויש רופאים שלא, ולכן יש לבדוק לעומק את הניסיון הקליני של אותו הרופא ובנוסף לקבל מידע מדויק בעניין האחריות מצד הצוות המטפל לאחר סיום הטיפול. נכון שברפואת השיניים כמו ברפואה כללית ניתן להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים במידה והאבחון, התכנון והביצוע של הטיפול נעשים ברמה גבוהה, אך חשוב לזכור שלא קיים שום טיפול עם הבטחה שיצליח ב-100%, ולכן יש צורך לברר מה קורה מעבר לטיפול במסגרת של כמה ימים והיה וצריך טיפולי מעקב או טיפולים חלופיים או המשכיים וכיצד והיכן אלה מתבצעים.
יש לדעת על מהות הרשומות הרפואיות עבור הטיפולים הרפואיים. ישנם לא מעט מקרים שבהם אנשים שוקלים לעבור טיפולי שיניים בחו"ל, ויוצאים מנקודת הנחה שבמידה ומשהו ישתבש יוכלו לתקן את הבעיות הנקודתיות אצל רופא שיניים במדינת המוצא, אך חשוב להדגיש כי צורת מחשבה זו אינה מדויקת משום שלכל מקרה רפואי יש תוכנית טיפול שבדרך כלל מורכבת מכמה אספקטים ויש חובה מקצועית לתעד ולרשום בתיק המטופל את כל תהליך הטיפול.
כבר היו לא מעט מקרים שאנשים שעברו טיפולים כושלים בחו"ל ו/או טיפולים שדורשים מעקבים וטיפולים המשכיים ורופאי שיניים בארץ המוצא לא יכול היה לקבל ולטפל את המטופל עקב חוסר מידע רפואי או רישומים בתיק של המטופל.
מומלץ לאנשים שעוברים טיפולים בחו"ל לבקש ולקבל עותק של התיק הרפואי כולל צילומי רנטגן טרום ואחרי טיפול מאותה מרפאה בה בוצע הטיפול וזאת בשפה שיכולה להיות מובנת בארץ המוצא.
מומלץ לא להתפתות למשפטי מכירה של אנשי שיווק כגון: "טיפולי שיניים הכול כלול ביום אחד" או מבצעים מעודדים לעבור טיפול על מספר רחב מאוד של שיניים ללא צורך וזאת בכדי לקבל הנחה במחיר הטיפול.
נכון לחשב את עלויות הטיפול הכוללות את ימי החופשה, מחיר הטיפול וההוצאות מסביב (הצורך לחזור למעקבים ולפעמים לטיפולים נוספים ולא צפויים מראש) ומומלץ לבצע השוואת מחירים לציפויי חרסינה לשיניים בארץ המוצא, ויהיה ניתן לגלות שההפרשים בסה"כ לא גדולים כפי שמציגים אותם אנשי השיווק.

חשוב לזכור – שטיפול שיניים אסתטי הוא טיפול אלקטיבי ( טיפול שאינו דחוף ) ומטרות הטיפול הן אסתטיות ומותאמות לציפיותיו ורצונו של כל אדם בצורה אינדיבידואלית ומבוססת על בקשות סובייקטיביות ולכן יש דגש בתקשורת מבחינת השפה או לעיתים הבנת התרבות בין הרופא למטופל בכדי להגיע לתיאום ציפיות ולהבטיח את הצלחתו של הטיפול האסתטי, ולכן יש חשיבות רבה בבחירת הרופא המטפל.

מחירון ואפשרויות תשלום עבור טיפולי שיניים אסתטיים

המחירים כוללים מע"מ.

  • פגישת ייעוץ ראשונית עד חצי שעה ללא תשלום
  • עלות הדמיה - טרם טיפולי שיניים אסתטיים לכל לסת החל מ- 500 ₪

    * תשלום עבור הדמיה יקוזז בהמשך מתוכנית הטיפול

  • עלות ציפוי קומפוזיט לשן ( חומר מורכב ) החל מ- 800 ₪
  • עלות ציפוי חרסינה לשן החל מ- 2000 ₪

    מסוג - "פורצלן למינייט ויניר"

  • עלות ציפוי חרסינה לשן החל מ- 2500 ₪

    מסוג -"Emax"

  • עלות כתר חרסינה על בסיס החל מ- 2500 ₪

    "זירקוניה" לשן

  • עלות כתר חרסינה על בסיס החל מ- 2500 ₪

    Emax לשן

  • עלות שחזורים בצבע השן החל מ- 300 ₪

    סתימות לבנות

  • עלות מבנה ישיר החל מ- 300 ₪
  • עלות מבנה יצוק החל מ- 600 ₪
  • עלות טיפול שורש בשן עם תעלה 1 החל מ- 700 ₪
  • עלות טיפול שורש בשן עם 2 תעלות החל מ- 800 ₪
  • עלות טיפול שורש בשן עם 3 ויותר תעלות החל מ- 1000 ₪
  • עלות הסרת אבנית החל מ- 200 ₪
  • עלות הלבנת שיניים לשתי לסתות ( ביתית ) החל מ- 1000 ₪
  • עלות הלבנת שיניים לשתי לסתות ( במרפאה ) החל מ- 1500 ₪
  • עלות קיבוע ללסת / או סד קיבוע החל מ- 800 ₪
  • עלות סד לילה החל מ- 800 ₪

תנאי תשלום

* הסדר תשלום במזומן ( כפוף לחוק המזומן ) / או העברה בנקאית – מעניקה ללקוחותינו הנחה של 5% מתוכנית הטיפול.

* ניתן לבצע תשלומים בכרטיסי אשראי עד 10 תשלומים ללא ריבית / או עד 18 תשלומים בעסקת קרדיט. ( בהתאם לסוג הכרטיס ).

* ניתן לקבל במרפאתנו מימון לטיפולי שיניים מבנק ירושלים בהוראת קבע עד 60 תשלומים.

לקבלת פרטים נוספים צרו עמנו קשר -