ציפוי חרסינה לשיניים – כיצד הוא יכול לעזור לנו?

החיוך יכול לומר הרבה על האדם. כיום לאנשים יש מודעות גדולה יותר למראה החיצוני שלהם, לאסתטיקה שלהם ולמה שהם משדרים לסביבה. החיוך שלנו יכול להציג שיניים עקומות, לא ישרות, עם מרווחים ו/או עם כתמי עישון/אוכל או סתם לכלוך והזנחה לאורך השנים. על מנת לשדרג את החיוך שלנו ולהפוך אותו לאסתטי, נקי ומרשים יותר רבים פונים לקליניקה התמחה ברפואת שיניים אסתטית לביצוע ציפוי חרסינה לשיניים.

על מה משפיע החיוך שלנו ומדוע שנרצה לשנות אותו?

המראה החיצוני שלנו יכול להשפיע במידה רבה על הביטחון העצמי שלנו ולעתים רבות, עצוב לומר זאת, על מה שאנו עשויים להשיג בחיים. אין תחליף לרושם ראשוני ובמקומות עבודה רבים למשל, חשוב למעסיק שכל עובד יראה מידת אכפתיות אסתטית מסוימת כיוון שבמידה מסוימת הוא מייצג את החברה ועל כן לא רק קוד הלבוש חשוב אלא גם החיוך של העובד, התסרוקת שלו ואפילו הציפורניים שלו. הביטחון העצמי שלנו אינו קשור בהכרח לרושם ראשוני של אחרים – אולם הוא חשוב עבור עצמנו ועבור ההתנהלות היומיומית שלנו. כמה אנשים אתם מכירים שיש להם בעיה בשיניים ומתביישים לדבר עם אנשים אחרים? 

מהו ציפוי חרסינה לשיניים וכיצד הוא יכול לעזור לנו?

לשמחתנו, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ורפואת שיניים עם אופציות טיפול רבות, ישנם פתרונות רבים שנוכל להיעזר בהם. אחד הפתרונות הללו הוא ציפוי חרסינה לשיניים. מדובר בטיפול הקיים עשרות שנים כבר ברחבי העולם ופותח בארה"ב. הטיפול הוא למעשה ציפוי חרסינה דק מאוד שרופא השיניים מדביק לכם באמצעות דבקים מיוחדים בסדרת טיפולים. לבסוף תוכלו ליהנות מחיוך מלא, צחור ויפה יותר. הטיפול יעיל מאוד גם סתם עבור אנשים המעוניינים בשיפור אסתטי של החיוך והשיניים שלהם אך לא רק. ציפוי חרסינה יעיל מאוד כאשר רוצים לבצע תיקונים קטנים לשיניים, כאשר חלק מהשיניים שבורות, כאשר צבע השיניים אינו אחיד או מוכתם ועוד.

כיצד מתבצע ציפוי חרסינה הלכה למעשה:

  • פגישה ראשונה – במהלך הפגישה הראשונה אתם תגיעו אל הקליניקה אל רופא השיניים והרופא המקצועי יבצע בדיקה ראשונית של חלל הפה שלכם. אתם תדונו ביחד עם הרופא אודות התוצאות הרצויות והציפיות שלכם מהטיפול. הציפוי צריך להיות מותאם אליכם באופן אישי כיוון שלכל אדם חלל פה שונה ומצב שונה מבחינת צבע השיניים, גודל השיניים, מרווחים ועוד. בשלב זה מידות השיניים והפה שלכם יישלחו למעבדה מיוחדת שתכין את המודל הנדרש לציפוי שלכם.
  • פגישה שנייה – לאחר הכנת המודל תצטרכו להגיע פעם נוספת אל הקליניקה שכן הרופא יכין עבורכם ציפוי הנקרא ציפוי מעבר. מדובר בציפוי ניסיוני לזמן מוגבל שבין הפגישה השנייה לשלישית. המטרה של ציפוי זה הוא להציג הדמיה חיה ללקוח של החיוך והציפוי שעתיד להיות לו וכיצד זה יראה עליו. כך יוכל להתרשם מהציפוי והשינוי האסתטי שהוא עובר ובהתאם להתרשמותו ניתן יהיה לבצע התאמות קטנות בצבע או בצורת הציפוי בהתאם לצורך.
  • פגישה שלישית – בשלב הזה הרופא יסיר את ציפוי המעבר ויתקין ציפוי חרסינה לשיניים של המטופל מיד לאחר מכן. במידה וצריך ליטוש לשן מבצעים את הפעולה ולבסוף מתחילים בתהליך הדבקת החרסינה על השיניים. כל שן מודבקת בנפרד ולבסוף מתקבל מראה של חיוך טבעי, יפה יותר, זוהר יותר ונקי יותר. המטופל יכול לבחון את התוצאה ואף לבצע התאמות סופיות אחרונות במידת הצורך. לאחר פרק זמן קצר יוזמן המטופל לקליניקה לבדיקה אחרונה של הציפוי לאחר השימוש בו. 

לציפוי חרסינה לשיניים יש יתרונות רבים. הציפוי מציג שינוי מהיר לחזות הפה ולשיני המטופל. חומר החרסינה עמיד בפני כתמי אוכל ועישון ויכולים להחזיק לשנים רבות קדימה. מטופל בשיטת טיפול אפקטיבית שנבחנה ביעילותה אינספור פעמים ולכן אם אתם רוצים לבצע שינוי אסתטי בשיניים ובחיוך שלכם ציפוי חרסינה יכולה להיות אופציה נהדרת עבורכם.

מדוע ומתי מבצעים ציפויי חרסינה לשיניים

נגן וידאו

מה הם ציפויי חרסינה לשיניים ובאיזה מקרים מבצעים אותם

נגן וידאו